کشف پارچه قاچاق از مغازه‌ای در رشت

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۴ طاقه پارچه خارجی قاچاق از یک واحد صنفی در شهرستان رشت خبر داد.

کشف پارچه قاچاق از مغازه‌ای در رشت

به گزارش هشت‌دی، محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه اثر سوء قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می‌شود، اظهار کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فروش پارچه‌های قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته در این خصوص و محرز شدن صحت آن خبر داد و تصریح کرد: پلیس به آدرس این مغازه اعزام و در بازرسی از آن ۱۴ طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف کرد.

خوش‌خلقت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در رابطه متهم ۵۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود از شهروندان خواست به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه