مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان خبر داد:

تعویض بیش از ۲۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق با کابل خودنگهدار

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از تعویض بیش از ۲۲۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق با کابل خود نگهدار در سه‌ماهه اول سال خبر داد و گفت: برای اجرایی شدن این پروژه حدود ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

تعویض بیش از ۲۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق با کابل خودنگهدار

به گزارش هشت‌دی محمدتقی مهدی زاده در شورای اداری و در جمع کارکنان این شرکت اظهار کرد: در ۳ ماه گذشته ۲۲۰ کیلومتر کابل خود نگهدار با شبکه سیمی فرسوده با حدود ۸۰ میلیارد تومان هزینه در شهرستان‌های مختلف استان، جایگزین شد.

وی با اشاره به شرایط متفاوت جوی گیلان ازجمله بارش باران و برف، رطوبت هوا و تندباد‌های فصلی، افزود: برای پایداری جریان برق در مناطق مختلف گیلان، باید شبکه‌های توزیع برق به‌ویژه در بخش فشار ضعیف، نوسازی و مقاوم‌سازی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، جلوگیری از اتلاف انرژی برق، کاهش هزینه نگهداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی، زیباسازی شهری و روستایی و کاهش میزان استفاده‌های غیرمجاز از برق را از مزایای نصب کابل خود نگهدار عنوان کرد.

محمدتقی مهدی زاده افزود: از ۲۱ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف در گیلان هنوز ۱۲ هزار کیلومتر سیمی است که باید با برنامه‌ریزی دقیق هرچه زودتر با کابل خود نگهدار تعویض شود.

وی از مسئولان گیلان به‌ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست برای جذب اعتبارات لازم برای نوسازی شبکه‌های توزیع برق گیلان تلاش کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه