مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

«جشن وصال» در شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گفت: همزمان با هفته ازدواج برنامه‌های «جشن‌ وصال» با حضور ۲۱۰ زوج جوان در شهرستان‌های گیلان و مرکز استان برگزار می‌شود.

«جشن وصال» در شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی، جهانبخش آرمان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه اظهار کرد: امروز نقش رسانه در تمامی سطوح بر کسی پوشیده نیست لذا در تمامی حوزه‌ها به‌خصوص در حوزه جوانان، رسانه می‌تواند نقش مؤثری را ایفا کند.

وی به عدم فعالیت و تعطیلی شورای عالی جوانان در یک دهه گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: این نهاد در سال گذشته توسط رئیس‌جمهور و با دبیری سازمان ورزش و جوانان احیا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: تمام جلسات این ستاد با حضور نماینده عالی دولت برگزار و مصوبات و موضوعات خوبی مطرح شد.

آرمان از ابلاغیه استانداری استان به تمام دستگاه‌ها برای اولین بار در این خصوص خبر داد و‌ گفت: در این راستا تمامی دستگاه‌ها موظف هستند تا هرگونه مکان‌های آموزشی و تفریحی خویش را به صورت رایگان در اختیار جوانان برای برگزاری مراسم ازدواج قرار دهند که حدوداً ۴۸ مکان در سراسر استان شناسایی و در سامانه مربوط درج شد و زوجین با مراجعه به سایت می‌توانند مکان موردنظر را انتخاب کنند.

وی افزود: در راستای ارائه تکلیف به بانک‌ها، ستاد ساماندهی امور جوانان از تمامی مدیران‌ عامل بانک‌ها درخواست می‌شود تا گزارش کاری در رابطه با تسهیلات ازدواج ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه ازدواج در آموزه‌های دینی بیان کرد:
حضرت‌ علی(ع) و حضرت‌ فاطمه(س) دو الگوی اخلاقی برای تمام جوامع بشری به خصوص مسلمانان هستند که متأسفانه بخش قابل توجهی از مشکلات امروز جامعه ناشی از فاصله‌گرفتن از این معیارهای دینی است.

آرمان به تکالیف دولت در این حوزه اشاره کرد و گفت: حدود ۲۸ دستگاه در این راستا تکالیفی را برعهده دارند مانند وزارت فرهنگ و ارشاد، صدا و سیما، میراث فرهنگی و گردشگری و در رأس آن ستاد امور جوانان در استان قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته ازدواج برنامه‌های «جشن‌ وصال» با حضور ۲۱۰ زوج جوان در شهرستان‌های گیلان و مرکز استان برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه