سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

حدود ۵۵ هزار خودرو وارد گیلان شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار طی شبانه‌روز گذشته تاکنون ۵۴ هزار و ۹۸۳ خودرو وارد استان شده‌ است.

حدود ۵۵ هزار خودرو وارد گیلان شد

به گزارش هشت‌دی، غلامعلی نیک‌فهم با اشاره به اینکه براساس آخرین آمار طی شبانه‌روز گذشته (از ۲۴ اسفندماه جاری تا امروز) ۵۴ هزار و ۹۸۳ خودرو وارد استان شده‌ است، اظهار کرد: طی این مدت ۴۶ هزار و ۷۵۶ خودرو از محورهای خروجی استان گیلان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان ورود خودرو در گیلان از سمت آزاد راه قزوین -رشت با ۲۱ هزار و ۷۶۵ دستگاه خودرو و محور رامسر به چابکسر با ۱۷ هزار و ۲۲۸ هزار خودرو ثبت شده‌ است، در ادامه افزود: بیشترین میزان خروجی خودرو نیز طی این مدت در محور چابکسر به رامسر با ۱۶ هزار و ۵۴۳ خودرو بوده است که بر این اساس میزان ورود خودرو از محورهای ورودی استان گیلان ۸ درصد و آمار خروج خودرو ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته‌ است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان تصریح کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان‌های همجوار است.

هشدار پلیس گیلان به رانندگان با رفتارهای پرخطر و سرعت غیرمجاز

جاور صفاری در گفتگوی خبری شبکه باران با بیان اینکه از ظهر امروز شاهد ورود مسافران به استان گیلان هستیم، اظهار کرد: با توجه به آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس از امروز، موج اول سفرها به استان گیلان آغاز شده است.

وی با اشاره به روان‌بودن ترافیک در محور ورودی جنوب استان – محدوده منجیل و رودبار، افزود: اگرچه ترافیک روان است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که طی روزهای آتی بر حجم ورود خودروها به استان افزوده شود.

رئیس پلیس راه گیلان از ورود بالغ بر ۵۴ هزار دستگاه وسیله نقلیه به استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: شاهد رشد ۹ درصدی ورود به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

صفاری از جان‌باختن ۴ نفر طی دو فقره تصادف جاده‌ای برون شهری طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: از دلایل اصلی بروز این حوادث سرعت و سبقت غیرمجاز است.

وی به رانندگان توصیه کرد از تعجیل و شتاب در رسیدن به مقصد و مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی خودداری کنند و یادآور شد: قطعا برخورد پلیس با رانندگانی که رفتارهای پرخطر به ویژه سرعت غیرمجاز دارند، قانونی خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه