مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان:

۲۱۱۳ تن کالای اساسی شب عید در گیلان توزیع می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از راه‌اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان خبر داد و گفت: برای تنظیم بازار شب عید در گیلان حدود ۲ هزار و ۱۱۳ تن کالای اساسی از ۱۹ اسفند در فروشگاه‌های بزرگ رشت و شهرستان‌ها با هماهنگی اصناف و فرمانداری‌ها توزیع خواهد شد.

۲۱۱۳ تن کالای اساسی شب عید در گیلان توزیع می‌شود

به گزارش هشت‌دی، تیمور پورحیدری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای تنظیم بازار شب عید در گیلان، حدود ۲ هزار و ۱۱۳ تن کالای اساسی از ۱۹ اسفند در فروشگاه‌های بزرگ رشت و شهرستان‌ها با هماهنگی اصناف و فرمانداری‌ها توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تامین کالا‌های پرمصرف بازار شب عید در گیلان، افزود: تاکنون ۱۰۰ تن سیب، ۳۰۰ تن پرتقال، ۳۳۰ تن شکر با قیمت ۲۱ هزار تومان در بسته‌های یک کیلویی، هزار و ۱۸۳ تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان برای تنظیم بازار استان در شب عید ذخیره شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از ذخیره مقادیر مناسبی مواد خوراکی پروتئینی و گوشت در گیلان خبر داد و تصریح کرد: همچنین ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان، ۳۴۷ تن گوشت منجمد گوساله با قیمت گوشت گردن ۱۵۰ هزار تومان، راسته ۱۶۵ هزار تومان، قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان و ران به قیمت ۱۵۵ هزار تومان تاکنون در سردخانه‌های گیلان ذخیره شده است.

راه‌اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در گیلان

پورحیدری در پایان خاطرنشان کرد: برای تسهیل در خرید کالا‌های اساسی با نرخ مصوب دولتی و رفاه حال شهروندان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا هم در آستانه شب عید در استان راه‌اندازی می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه