اعتراف رئیس شورای کلاچای: با بنزین، خانه ام را آتش زدم و همسرم سوخت!!!

رییس شورای اسلامی شهرکلاچای در اعترافاتش اعلام کرد که با ریختن بنزین بر روی فرش خانه اش موجب آتش گرفتن و سوختن همسر ۳۵ ساله و ۲ پسر ۵ و ۸ ساله اش شده است.

اعتراف رئیس شورای کلاچای: با بنزین، خانه ام را آتش زدم و همسرم سوخت!!!

به گزارش هشت دی نیوز، فرمانده انتظامی رودسر امروز به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: مرتضی علی عسگری رییس شورای اسلامی شهرکلاچای در اعترافاتش اعلام کرد که با ریختن بنزین بر روی فرش خانه اش موجب آتش گرفتن و سوختن همسر ۳۵ ساله و ۲ پسر ۵ و ۸ ساله اش شده است.

سرهنگ پایمرد افزود: وی اقرار کرده که با همسرش از مدت ها پیش اختلاف داشته و برای تهدید کردن و ممانعت از خروجش از خانه در شب حادثه دست به این کار زده است.

وی تصریح کرد: براساس گفته رییس شورای اسلامی شهر کلاچای وی از طریق تماس تلفنی بایکی از آژانس های مسافربری حدود ۴ لیتر بنزین تهیه کرده و روی فرش خانه اش ریخته که به علت روشن بودن بخاری شعله های آتش به سرعت همه قسمت های خانه را فرا گرفت.

فرمانده انتظامی رودسر اعلام کرد: بنا بر اقرار متهم همسرش برای نجات ۲ فرزندش به داخل اتاق خواب رفته که گرفتار آتش شد و به همراه فرزندانش سوخت.

حادثه آتش سوزی شهر کلاچای ساعت ۲۳ یکشنبه گذشته رخ داد که در آن مرتضی علی عسگری که به علت ۲۵ درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شد.
وی در حال حاضر در بازداشت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
م
آخه چرا اطو ایسه؟ مسئولین باید نظارت بکنن ایطو بوکوده اصلا کار خوبی نبوسته باید تاسف خورم
نگران شهر
من ساكن شهركلاچای هستم ودرنزدیكی خانه ی موردنظرزندگی می كنم این خانه دركنارجاده ی اصلی شهر وحدودا درفاصله ی ۵۰۰ متری ازمركز آتش نشانی شهر واقع است مركزی كه درآن شب تلخ نه تانكرش آب داشت نه كپسولی برای خاموش كردن آتش ونه حتی نردبانی كه بتوان به كمك آن مصدومین راازپنجره خارج كرد باید وضعیت امدادونجات شهرتاسف آوراست. پدری كه خودش خانوادشو به كام مرگ میكشونه،تاسف بار كه ریاست شورای یك شهر بر عهده داشته باشه و بیشتر تاسف از اتش نشانی كه نظارگر بودن و یه جوان دیگه باید اونا رو نجات بده،اتش نشانی بدون اب و عدم امكانات حاضر شده،به عنوان یه شهروند برای خودم متاسفم
همشهری
خیلی تاسف خوردم همیشه ضرر رو هرکی که مظلومه میکنه...بیچاره طفلان معصوم
ناشناس
سلام لطفا قضاوت نکنیم یک لحظه عدم خود کنترلی و عدم مهار خشم سبب چنین فجایعی میشه کاش همه ی ما این احساس نیاز رو کنیم که برای رفع مشکلات خانوادگی به یک مشاور یا دکتر روانشناس باید مراجعه کنیم.
اهل کلاچای
ایشان راباید روزی ۱بار اعدام کنند تا مدت یکسال بعد رسوای استان کنند و بعد بسوزانندش
همشهري
خدا كنه قصاص در حقش جاري شود با اعترافي كه منتشر شد كه همه به نفع قاتله
در حاشیه