مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد:

واگذاری انشعاب برق غیردائم به ساختمان‌های نسقی گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: انشعاب غیردائم برق به املاک نسقی بدون مجوز ساخت در محدوده شهری با اخذ تعهد محضری واگذار می‌شود.

واگذاری انشعاب برق غیردائم به ساختمان‌های نسقی گیلان

به گزارش هشت‌دی، محمدتقی مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به معضل و چالش جدی ساختمان‌های نسقی در مرکز استان و سایر شهرها، اظهار کرد: به استناد بند «ی» تبصره ۱۵ قانون بودجه ۱۴۰۱، به صاحبان املاک نسقی بدون مجوز ساخت در داخل محدوده شهر، با اخد تعهد محضری مبنی بر معتبر بودن انشعاب تا زمان صدور مجوزهای قانونی، انشعاب موقت برق واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه واگذاری انشعاب، حقی برای مشترک ایجاد نمی‌کند، افزود: در صورت تعیین‌تکلیف قانونی و پس از صدور مجوز شهرداری، بخشداری و یا جهاد کشاورزی برای این املاک، انشعاب موقت جمع آوری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه رفاه شهروندان هدف اصلی این دستگاه خدمات‌رسان است، تصریح کرد: ادارات توزیع برق گیلان فهرست انشعابات غیر دائم واگذار شده تا پایان سال ۱۴۰۱ را به شهرداری‌های منطقه ارائه می‌کنند. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، نظارت دقیق بر واگذاری این نوع انشعاب از سوی واحدهای ستادی با دقت انجام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه