رئیس هیئت شطرنج گیلان خبر داد:

حضور ۱۶ کشور در نوزدهمین فستیوال بین‌المللی شطرنج در رشت

رئیس هیئت شطرنج گیلان گفت: ۸۰۰ شطرنج‌باز از شانزده کشور در نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج دریای کاسپین «جام رشت» با یکدیگر رقابت می‌کنند. این دوره از مسابقات از ۲۳ بهمن لغایت یکم اسفند ماه سال‌جاری به طول می‌انجامد.

حضور ۱۶ کشور در نوزدهمین فستیوال بین‌المللی شطرنج در رشت

به گزارش هشت‌دی، حسین میربلوک در آئین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج دریای کاسپین «جام رشت» ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات اظهار کرد: شطرنج به عنوان یک پدیده اجتماعی و فرهنگی در کنار بُعد ورزشی می‌تواند در مباحث دیگر نیز تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات که در شهر رشت برگزار می‌شود ۱۶ کشور مشارکت دارند، افزود: ۸۰۰ شطرنج‌باز از شانزده کشور در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند و این دوره از مسابقات از ۲۳ بهمن لغایت یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به طول می‌انجامد.

رئیس هیئت شطرنج گیلان با قدردانی از تلاش همه افرادی که در برگزاری این دوره از مسابقات در رشت همکاری داشتند، تصریح کرد: ریاست شورای شهر رشت و روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای رشت تمام توان خود را برای اعتلای هر چه بهتر نام این شهر در این دوره از مسابقات به کار گرفتند لذا بدین جهت به نوبه خود از تمامی این افراد قدردانی می‌نمایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه