فرمانده انتظامی رشت مطرح کرد:

غافلگیری جاعلان کارت‌های بانکی در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ نفر که تحت پوشش میوه‌فروش نسبت به جعل کارت عابر بانک افراد با دستگاه اسکیمر و سرقت از حساب آنها اقدام می‌کردند، خبر داد.

غافلگیری جاعلان کارت‌های بانکی در رشت

به گزارش هشت‌دی، محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: مردم می‌توانند با هوشیاری و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه افزود: در پی اطلاع تعدادی از طلافروشان بازار رشت به پلیس مبنی بر اینکه یک خانم و آقا به صورت مشکوک با تعداد زیادی کارت عابر بانک در حال خرید سکه‌های گرمی طلا هستند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل مورد نظر اعزام و این افراد را برای بررسی موضوع به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه این افراد در تحقیقات پلیس به ۳۸ فقره جعل کارت عابر بانک مردم با دستگاه اسکیمر تحت پوشش میوه‌فروش در کنار خیابان و سرقت از حساب آنها در استان‌های تهران و کرج به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان با کارت‌های کپی شده در حال خرید طلا در بازار طلا‌فروشان رشت بودند.

حافظی بیان کرد: متهمان ۳۰ و ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب اصناف با پلیس از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله برای پیگیری موضوع به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه