موافقت با صدور مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از موافقت صدور مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در گیلان خبر داد.

موافقت با صدور مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

به گزارش ۸دی،ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اعلام اینکه دفاتر‌، شرکت ها یا مؤسسات گردشگری و مسافرتی نقش عمده ای در تکامل و توسعه صنعت گردشگری دنیا داشته اند، اظهار کرد: این گونه مؤسسات سعی بر آن دارند که اطلاعات و فعالیت های مسافرتی و هر آنچه را که مورد نیاز گردشگران است، فراهم کنند.

وی افزود: مهم ترین کار آژانس های گردشگری، برآورد تقاضا یا ایجاد تقاضای مثبت نسبت به جاذبه های گردشگری و به نوعی پیش بینی انگیزه های مردم برای مسافرت است. دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقش تسهیل کننده در کانال توزیع خدمات صنعت گردشگری و تدارک زمینه مناسب مواجهه متقاضیان و عرضه کنندگان (ایجاد بازار) را بر عهده دارند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: تبلیغات در رسانه های جمعی، تهیه و توزیع انواع نقشه ها و بروشورهای تبلیغاتی، راهنمای سفر و برنامه‌های سفر برای گردشگران، از مهم ترین کار دفاتر گردشگری در دادن اطلاعات به گردشگران و رقابت با سایر مؤسسات است. این دفاتر سعی دارند جاذبه ای جدید و نو و یا پدیده ای بکر را به مردم و گردشگران معرفی کنند تا گوی سبقت از رقبای خود بربایند. این اقدامات در مجموع افزایش آگاهی های مردم و توسعه صنعت گردشگری را به همراه دارد.

جهانی تصریح کرد: با عنایت به موارد مطروحه و لزوم ساماندهی مسافران و گردشگران ورودی به استان که هرساله آمار رو به افزایش چشمگیری داشته، این اداره کل نسبت به بررسی متقاضیان دفاتر خدمات مسافرتی اقدام و در ششمین کمیسیون فنی با صدور دو دفتر خدمات مسافرتی موافقت گردید. با صدور این دفاتر بهره برداری فرهنگی بیشتری از سنت و تاریخ استان انتظار می رود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه