حشمت الله قنبری در رشت:

خواسته ملت برخورد قاطع و انقلابی و قانونی با فتنه گران و اغتشاشگران است

پژوهشگر تاریخ اسلام در جمع راهپیمایان شهر رشت با بیان اینکه خواسته این ملت برخورد قاطع، انقلابی قانونی با سران تمام فتنه گران و اغتشاشگران است گفت: بدخواهان و غافلان بهتر است که دست از آشوب و فتنه انگیزی بردارند زیرا ملت ایران همچون گذشته راه مقابله با نفوذ و دفاع از امنیت و اقتدار کشور را می دانند.

خواسته ملت برخورد قاطع و انقلابی و قانونی با فتنه گران و اغتشاشگران است

به گزارش ۸دی،حشمت الله قنبری پیش از ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان رشت با اشاره به حضور آگاهانه مردم در سنگر دفاع از انقلاب گفت: مردم در روزهای اخیر حضور متفاوتی نسبت به زمان های دیگر دارند که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به جنایات رخ داده در حرم شاهچراغ شیراز بیان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود، زن ها و کودکان و افراد بی گناه زیادی را کشتند.

پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن تبعیت از منافقان و مستکبران موجب ذلت انسان می شود تصریح کرد: همه مسئولان نظام اسلامی باید ضمن تقویت روحیه خدمتگزاری به مردم، با مظاهر شرک و کفر مبارزه کنند.

قنبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با به چالش کشیدن قدرت های شرق و غرب، مفهوم حریت را برای ما ترسیم کرده است افزود: قبل از انقلاب، کشور در دست دست نشانده هایی بود که سنخیتی با حکومت های قبل و بعد از اسلام نداشتند و در سایه استعمار حکومت می کردند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نگاه حکمرانی در ایران را تغییر داد خاطرنشان کرد: نظام استکباری در طول این ۴۳ از هیچ اقدامی علیه انقلاب دریغ نکرده اما با هوشیاری و بصیرت مردم تمامی نقشه های شوم آنان خنثی شده است.

قنبری با اشاره به اینکه مردم ما متوجه شدند باید زیر سایه توحید و ولایت در برابر مستکبرانی که خود را کدخدا می دانند بایستند افزود: نظام استعماری از بصیرت ملت ایران شکست خورده است.

وی خطاب به دشمنان انقلاب و ایران گفت: اگر پای شما به زمین ایران اسلامی برسد ملت ایران اثری از شما باقی نخواهد گذاشت.

پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه آمریکا و متحدانش پس از شکست در عراق، سوریه و یمن در پی اجرای نقشه خود در ایران هستند گفت: ملت ایران قوی تر و پر صلابت تر از گذشته در برابر مستکبران می ایستد و آنها را به خفت و خاری می اندازد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه ما ملت شهادت هستیم بیان کرد: همه این ملت قاسم سلیمانی هستند و اگر چه نیروهای امنیتی در مظلومیت شهید می شوند اما ملت با عظمت و مظلومیت در برابر خواب های خیالی شما می ایستند‌.

قنبری با بیان اینکه خواسته این ملت برخورد قاطع، انقلابی قانونی با سران تمام فتنه گران و اغتشاشگران است تصریح کرد: بدخواهان و غافلان بهتر است که دست از آشوب و فتنه انگیزی بردارند زیرا ملت ایران همچون گذشته راه مقابله با نفوذ و دفاع از امنیت و اقتدار کشور را می دانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه