اهدای ۶۲ سری جهیزیه به نوعروسان آستارایی

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا گفت: ۶۲ سری جهیزیه به نوعروسان و زوج‌های تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا شد.

اهدای ۶۲ سری جهیزیه به نوعروسان آستارایی

به گزارش ۸دی، مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ۶۲ سری جهیزیه به نوعروسان و زوج‌های تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا اهدا شد.

وی در ادامه افزود: این اقلام شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق‌گاز و برخی از لوازم ضروری منزل بود.

بهرام تسلی‌نیا با بیان‌اینکه این لوازم از محل منابع کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مشارکت نیکوکاران تهیه شده است، تصریح‌ کرد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۳۰ میلیون تومان است. برای خرید ۶۲ سری جهیزیه یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول با قدردانی از مشارکت حامیان، خیران و دستگاه‌های اجرایی و با اشاره به نقش مهم آنها در توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، خاطرنشان‌ کرد: کمک به تامین جهیزیه دختران تحت‌پوشش و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از جمله حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، زمینه‌های لازم برای ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم آید و از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه