مصاف ملوان بندرانزلی با صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.

مصاف ملوان بندرانزلی با صنعت نفت آبادان

به گزارش ۸دی، از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان است. داوری این بازی بر عهده سعاد وفا پیشه با کمک‌های علی اکبر نوری و علیرضا طاهرخانی است.

قوی سپید انزلی که پس از ۶ سال دوری از لیگ برتر دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشته از آغاز فصل این رقابت‌ها تاکنون موفق به کسب پیروزی برابر رقبا نشده و با ۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رده شانزدهم قرار دارند. بدون شک شاگردان مازیار زارع سخت تلاش خواهند کرد تا در این دیدار خانگی با ارائه فوتبالی هجومی و با برنامه ضمن کسب ۳ امتیاز، به نخستین پیروزی فصل خود هم دست یافته تا با روحیه‌ای بهتر و جدا شدن از انتهای جدول کار را دنبال کنند.

در آن سوی میدان تیم آبادانی صنعت نفت که پس از تغییر در کادر فنی خود فیروز کریمی مربی سرد و گرم چشیده فوتبال که خودش روزی هدایت همین تیم ملوان بندر انزلی را در سال‌های گذشته بر عهده داشته را به روی کار آورده، سعی در گرفتن امتیاز از این آوردگاه سخت در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی است. صنعت نفت آبادان با ۵ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه