رقابت تنگاتنگ فرمانداران استان برای حضور استقبال کنندگان رئیس جمهور در رشت!

با نزدیک شدن سفر رئیس جمهور به استان گیلان (۲۶ فروردین ماه) تمام دست اندرکاران، برنامه ریزی های لازم برای حضور پرشور تر مردم در برنامه استقبال را مهیا می کنند.

رقابت تنگاتنگ فرمانداران استان برای حضور استقبال کنندگان رئیس جمهور در رشت!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از کلاچای نیوز، فرمانداری ها و ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در جلساتی جهت این استقبال پرشور جلسات متعددی را در شهرستان های استان گیلان در طی این چند روز برگزار نموده اند.

فرماندار استانه اشرفیه روز گذشته در گفتگو با یکی از رسانه های از اعزام ۳۰۰۰ نفر از این شهرستان به ورزشگاه عضدی خبر داده و گفته است: همه تلاش خود را انجام می دهد تا باحضور مردم ، کارمندان ادارات استقبال پرشورتری را رقم بزند.

کحالی معاون وی نیز در یکی از جلسات برنامه ریزی استقبال گفته است که این حضور پرشور میهمان نوازی مردم گیلان را نشان خواهد داد.

در شهرستان املش نیز جلسه ای با این عنوان برگزار شد که تصمیم  بر آن شد ، اعزام استقبال کنندگان رئیس جمهور با یک یا چند اتوبوس و شاید مینی بوس انجام پذیرد.

و خلاصه همه و همه در تمامی شهرستان ها بر آن شده اند که در این استقبال  نامی از خود را رقم بزنند.

حرف آخر با تمامی مسئولین ، غلام همت آنم که زیر چرخ کبود —- ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است. منتظر همت تان در آبادانی هرچه بهتر استان گیلان در سال جاری هستیم …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رودبار نژاد
ازقراراطلاع فرماندار[...]طی جلسه ای باروسای ادارات واعلام سهمیه هراداره ازروسای ادارات خواسته مقدمات حضورکارمندان وخانواده هایشان رادراستقبال ازروحانی فراهم کنند،به روسا تاکیدشده که درهراداره فقط یک نفر بماندوبقیه همراه خانواده دراستقبال خودجوش!ازرییس جمهورمحبوب!حضورداشته باشند
در حاشیه