پلمب واحد صنفی متخلف در خمام

فرمانده انتظامی خمام گفت: بیش از ۸ هزار نخ انواع سیگار و زغال قاچاق و تعدادی آلات استعمال و قمار در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف شد.

پلمب واحد صنفی متخلف در خمام

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان خمام پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان و اظهار کرد: قاچاق و فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فروش سیگار قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر خمام، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام تحقیقات و احراز صحت موضوع طی هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صمت از این واحد صنفی بازدید کردند.

سرهنگ “شریف رحیمی” با اشاره به اینکه در بازرسی از این واحد صنفی، ۸ هزار و ۱۶۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۸ جعبه زغال قاچاق، ۲۵ دست آلات قمار و ۱۴حقه وافور کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کردند. در این راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی وی پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه پلیس با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی به صورت قانونی برخورد می‌کند خاطرنشان‌ کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه