ثقتی: هفته‌های فرهنگ و هنر در تقویم فرهنگی گیلان ثبت می شود

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هفته‌های فرهنگ و هنر شهرستانی در تقویم فرهنگی استان ثبت می‌شود، گفت: فردا در فومن همزمان با اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو با حضور “محمود شالویی” دستیار وزیر و ریاست حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین هفته فرهنگ و هنر استان افتتاح خواهد شد.

ثقتی: هفته‌های فرهنگ و هنر در تقویم فرهنگی گیلان ثبت می شود

به گزارش ۸دی، رضا ثقتی از آغاز دومین هفته فرهنگ و هنر به میزبانی شهرستان فومن در روز پنجشنبه ۲۳ تیر خبر داد و بیان کرد: هدف از برگزاری هفته‌های فرهنگی و هنری پیشرانی ظرفیت‌های فرهنگی هنری هر شهر است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان برای مفاخر و مشاهیر خودشان ارزش و احترام و ارادت قائل هستند و بزرگان فرهنگی و هنری و ادبی و دینی را از یاد نمی برند، تصریح کرد: امسال هفته های فرهنگ و هنر را در هر ۱۷ شهرستان گیلان برگزار خواهیم کرد ، آستانه اشرفیه ایستگاه اول بود و فردا در فومن همزمان با اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو با یاد استاد کیومرث صابری فومنی با حضور محمود شالویی دستیار وزیر و ریاست حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین هفته فرهنگ و هنر استان در فومن افتتاح خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هفته های فرهنگ و هنر شهرستان ها در تقویم فرهنگی استان ثبت می شود، گفت: با همت اهالی فرهنگ و هنر در سال های آتی نیز این هفته ها را ادامه خواهیم داد.

 وی هزینه کردن در حوزه فرهنگ و هنر را سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر ارزش افزوده ما هستند و لذا دولت سیزدهم برای سرمایه گذاری در عرصه فرهنگ و هنر پیشروست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه