"حاج علی حسنی" در رشت مطرح کرد

دختران انقلاب مبلغ قیام امام حسین(ع) و چادر حضرت زهرا (س) هستند

روایتگر تاریخ دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دختران انقلاب مبلغ قیام امام حسین(ع) و چادر حضرت زهرا (س) هستند گفت: گیلان بیش از ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، این تعداد از گیلانی ها شهید شدند تا چادر روی سر زنان بماند و تاج بندگی خدا بر سر دختران و زنان بدرخشد.

دختران انقلاب مبلغ قیام امام حسین(ع) و چادر حضرت زهرا (س) هستند

به گزارش خبرنگار هشت دی، “حاج علی حسنی” عصر چهارشنبه در جشن بزرگ دختران انقلاب در میدان شهدای ذهاب رشت با اشاره به اینکه استان گیلان بیش از ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است اظهار کرد: این تعداد از مردم گیلان شهید شدند تا این چادر روی سر زنان بماند و تاج بندگی خدا بر سر دختران و زنان بدرخشد.

روایتگر تاریخ دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رمز شهادت شهیدان قلب آماده آنان بود تصریح کرد: شهدا کسانی بودند که از خود مراقبت می کردند و چشم و دل خود را در برابر گناه حفظ می کردند.

وی با بیان اینکه چادر دختران را زهرایی می‌کند افزود: اگر در گذشته رزمندگان زیر چادر نماز شب می خواندند امروز دختران با همین چادر به خدا می رسند و مقابل نگاه آلوده مردان هوس باز در امان هستند.

حسنی با اشاره به اینکه در سال‌های ستم شاهی، بیش از ۲ هزار زن مسلمان در حرم امام رضا به دلیل داشتن چادر به شهادت رسیدند افزود: بدانید که این چادر چگونه به دست شما رسیده و مراقب عظمت آن باشید.

وی خاطرنشان کرد: دختران انقلاب مبلغ قیام امام حسین(ع) و چادر حضرت زهرا (س) هستند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز نتانیاهو می‌گوید از ترس موشک‌های ایرانی خواب ندارد درحالیکه زمانی حتی مهمات برای جنگیدن نداشتیم و باید قدر جایگاه به دست آمده را بدانیم و پاسدار ارزش های دینی باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه