آیین گشایش یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برگزار می‌شود

آیین گشایش یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و رونمایی از سامانه شیما با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و فعالان عرصه مد و لباس برگزار می‌شود.

آیین گشایش یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر اعلام کرد: جشنواره مد و لباس روز شنبه ساعت ۱۰ با برگزاری آیین افتتاحیه کار خود را آغاز می کند.

در طول برگزاری این رویداد، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای فراکسیون های فرهنگی، اجتماعی، صنایع، اعضای هنر صنعت پوشاک و اهالی سبک پوشش و مد کشور و عموم علاقه مندان دعوت شده تا در این دوره از جشنواره حضور داشته و از آخرین دستآوردها، آثار و پیشرفت های هنر صنعت پوشاک و سبک پوشش ایرانی اسلامی بازدید کنند.

برای حضور مقامات فرهنگی، اجرایی، سیاسی و اقتصادی کشور برای بازدید از این جشنواره، تمهیدات لازم اندیشیده شده و از محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور، وزرا، هیات وزیران نیز برای حضور و بازدید از این جشنواره دعوت شده است.

آیین گشایش یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و رونمایی از سامانه شیما روز شنبه ۱۸ تیر ساعت ۱۰ با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان مجلس و معاونان و مدیران وزارت فرهنگ، اعضای شورای فرهنگ عمومی و شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین مسئولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

با توجه به این که در سال های گذشته، برج میلاد به عنوان یکی از مراکز برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری درنظر گرفته شده بود، تقسیم بندی حضور در این جشنواره بدین صورت است که طبقه منهای دو، متشکل از سالن های سعدی، بوستان و… محل کارگاه های تخصصی، نشست های آموزشی، پاویون تشریفات، ستاد خبری و اجرایی بوده و محل برگزاری بخش های سه گانه جشنواره در طبقه دوم برج میلاد(معروف به سالن همتا) است و پذیرای بازدیدکنندگان بخش رقابتی و غیر رقابتی و گالری جشنواره است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه