انهدام باند سارقان سیم برق در بندرانزلی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: اعضای باند ۳ نفره سارق سیم برق در این شهرستان دستگیر و پس از اعتراف به ۷ فقره سرقت روانه زندان شدند.

انهدام باند سارقان سیم برق در بندرانزلی

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به نقش تاثیرگذار مردم در تامین و حراست از امنیت جامعه اشاره و اظهار کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت‌ پیشگیری کرد. در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص سرقت سیم برق تعدادی از خیابان‌های منطقه غازیان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی ماموران آگاهی، سرنخ‌هایی از یک باند ۳ نفره سارقان در این خصوص به دست آمد، افزود: با هماهنگی قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” از اعتراف سارقان به ۷ فقره سرقت سیم برق در تحقیقات پلیس خبر داد و تصریح کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه