مدیرکل راهداری گیلان:

۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در گیلان بهسازی و آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از ابتدای امسال ۶۴ کیلومتر راه روستایی استان با صرف هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان بهسازی و آسفالت شد.

۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در گیلان بهسازی و آسفالت شد

به گزارش ۸دی،فریبرز مرادی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه ۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان گیلان از ابتدای امسال بهسازی و مرمت شده است، اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مقدار از راه‌ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات هزینه شده برای این حوزه از اعتبارات سفر رئیس جمهوری است، گفت: سال گذشته نیز ۶۸ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان بهسازی و مرمت شده بود.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی استان اعتبار اختصاص یافته است، افزود: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از این میزان اعتبار تخصیص یافته و مابقی نیز امسال اختصاص می‌یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در صورت مساعد بودن هوا و تأمین منابع مالی ۱۲۰ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان بهسازی و مرمت و آسفالت می‌شود، تصریح کرد: استان گیلان ۱۲ هزار کیلومتر راه دارد که بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ کیلومتر آن روستایی است.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۱ تیم راهداری در سطح راه‌هایی استان در حال فعالیت و عملیات هستند، گفت: تاکنون با اجرای ۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بیش از ۱۸ هزار خانوار از این مسیرها بهره مند شده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه