آموزش مهارت به زندانیان توسط سازمان فنی و حرفه‌ای

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اعلام آمادگی سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش زندانیان با هدف توانمندسازی آنها خبر داد و گفت: در بودجه سال جاری اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی جهت اشتغال زندانیان محقق شده است.

آموزش مهارت به زندانیان توسط سازمان فنی و حرفه‌ای

به گزارش ۸دی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز که با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار شد، موضوع توانمندسازی زندانیان از طریق آموزش حرفه‌‌های مختلف به آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای اعلام آمادگی کرد که کار آموزش به زندانیان را انجام دهد و رئیس سازمان زندان‌ها نیز از این موضوع استقبال کرد.

وی درا دامه افزود: در بودجه سال جاری ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زندانیان در نظر گرفته شد که این اعتبار محقق شده است. رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه امروز کمیسیون ضمن اشاره به تحقق این ردیف اعتباری آن را در بحث ایجاد اشتغال زندانیان بسیار مؤثر دانست.

حسن لطفی بیان کرد: کمیسیون اجتماعی همچنین به دنبال آن است تا از طریق کمیته امداد و سازمان بهزیستی خانواده‌های مورد نظر زندانیان را شناسایی کند و به آنها کمک‌های لازم را داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه