طرح هوشمند سازی یارانه نان در تالش اجرا می شود

 فرماندار تالش اظهار کرد: طرح هوشمند سازی یارانه نان در تالش به زودی اجرا می شود و تا پایان خرداد همه نانوایی های سطح شهرستان مجهز به کارتخوان می شوند.

طرح هوشمند سازی یارانه نان در تالش اجرا می شود

به گزارش ۸دی،کیا عاشوری فرماندار تالش با تشکیل جلسه اضطراری شورای آرد و نان با حضور اعضای کارگروه و مدیران شعب بانک سپه صبح امروز ( ۱۵ خرداد۱۴۰۱) که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد : طرح هوشمند سازی یارنه نان در تالش به زودی اجرا می شود و تا پایان خرداد همه نانوایی های سطح شهرستان مجهز به کارتخوان می شوند.

وی گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان در همه نانوایی ها دستگاه کارتخوان مخصوص نصب می شود و قیمت نان هیچ تغییری برای مصرف کننده ندارد.

فرماندار تالش افزود: با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان ، واحد های خبازی که پروانه کسب شان نواقصاتی دارد ( نقل و انتقال ، مروثی، جا به جایی ، منقضی شده ) هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و رفع نواقص به اتحادیه نانوایان شهرستان مراجعه کنند که با اجرای طرح هوشمند یارانه نان با مشکلی مواجه نشوند.

 عاشوری در ادامه عنوان کرد: قوت غالب مردم شهرستان تالش نان هست از اهمیت ویژه برخوردار می باشد که با اخلال گران در این زمینه برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

همچنین دراین جلسه مقرر شد تعدادی از واحد های نانوایی که بصورت خودسرانه تعطیل کرده بودند از سوی تعزیرات حکومتی پلمپ و جریمه شوند که سهمیه این واحدها به نانوایی هایی که خدمات می دهند اختصاص یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه