فرماندار تالش: اجرای طرح‌ها با همدلی مدیران امید را در مردم می‌پروراند

“کیا عاشوری” فرماندار تالش به همراه حجت الاسلام فلاح امام جمعه، شهرام امانی بخشدار کرگانرود و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید میدانی از نقاط مختلف بخش کرگانرود به عمل آورد.

فرماندار تالش: اجرای طرح‌ها با همدلی مدیران امید را در مردم می‌پروراند

به گزارش ۸دی، کیا عاشوری فرماندار تالش به همراه حجت الاسلام فلاح امام جمعه، شهرام امانی بخشدار کرگانرود و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری شورای اداری شهرستان در بخش ها، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و بازدید میدانی از نقاط مختلف بخش کرگانرود این جلسه را در محل بخشداری این منطقه برگزار کرد.

فرماندار تالش در جلسه شورای اداری بخش کرگانرود ضمن تبریک هفته هلال احمر که همزمان به مناسبت این هفته مانور به صورت سراسر استانی ساعت صفر زلزله ۶ ریشتری برگزار شد، اظهار کرد: هرچه تمرین مقابله با زلزله بیشتر باشد در لحظه وقوع این حادثه آسیب کمتری می بینیم.

وی در ادامه افزود: انجام بازدیدهای میدانی به صورت مستمر با همراهی معاونین و مدیران از روستاها با رویکرد روستا محوری برای سرعت بخشیدن به رفع معضلات و مشکلات روستا است.

کیا عاشوری با اشاره به همدلی و اتفاق‌نظر مدیران بخش کرگانرود در حل مشکلات بیان کرد: برای تصمیم گیری در خصوص حل مشکلات روستائیان باید با کمک خرد جمعی همه‌ی دستگاه های دولتی و اعضای شورای تامین شهرستان تالش اقدام شود تا بتوان این حجم از مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش گفت: آسفالت روستاهای نمازی محله، داوان و محمود آباد و بازنگری طرح هادی روستای قلعه دوش ونومندان، کشاورزمحله، خطبه سرا و تهیه طرح هادی در روستای بنون با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان در بخش کرگانرود طی چند روز آینده شروع و به بهره برداری خواهد رسید. همچنین عملیات اجرای گاز رسانی در روستای گل به اتمام رسیده و مراحل نصب علمک و واگذاری اشتراک آن تا دوهفته آینده انجام و بهره برداری می شود.

این مسئول با اشاره به قرار گرفتن روستای تمشه لانه در برنامه گازرسانی گفت: در صورت اخذ مجوزهای لازم برای گازرسانی در روستای تمشه لانه مراحل برگزاری مناقصه صورت خواهد گرفت که با اتمام این پروژه ۱۰۰ درصد بخش کرگانرود گازرسانی می شود.

وی به طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: یارانه ها به مردم پرداخت می شود که اجرای موفق این طرح با هماهنگی و همراهی همه نهادها قابل انجام است.

عاشوری با بیان اینکه معیشت مردم، خط قرمز دولت است، عنوان کرد: بعد از هفت ماه کار کارشناسی متراکم و مشورت با نخبگان و فعالان اقتصادی، اجرای این طرح در دستور کار دولت قرار گرفته و رئیس جمهور بر انجام آن تاکید دارد. اجرای این طرح به نفع اقتصاد ملی است لذا همه ما باید کمک کنیم تا طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به نحو شایسته‌ای به نتیجه برسد و عموم مردم از آن منتفع شوند.

فرماندار تالش با مادر شهید معظم موسی عبدالعلی در روستای زمری دیدار و دلجویی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه