فرماندار رشت مطرح کرد:

لزوم اتخاذ وحدت رویه بین دستگاه ها در روند جابجایی اصناف مزاحم شهری

فرماندار رشت با تاکید بر رعایت وحدت رویه بین دستگاه‌ها در جابجایی اصناف و مشاغل مزاحم شهری، اظهار داشت: ضرورت دارد تا دستگاه‌های مرتبط هرچه سریعتر درباره نحوه و شرایط واگذاری زمین و ایجاد زیرساخت های لازم برای احداث شهرک صنوف اقدام نمایند.

لزوم اتخاذ وحدت رویه بین دستگاه ها در روند جابجایی اصناف مزاحم شهری

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی در جلسه ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری که با حضور سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد با اشاره به ضرورت جمع آوری و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری در یک نقطه، در طی فرایندی تعاملی و با رعایت حقوق صاحبان سختکوش صنوف، اظهار داشت: باید از تجربیات اجرای این طرح در استان های دیگر در راستای اجرای موفق و بدون نقص آن در شهرستان رشت بهره برد.

فرماندار رشت با این بیان این مطلب که به سبب ناسازگاری برخی صنوف با محیط شهری و با هدف ایجاد آرامش در محیط زندگی شهروندان، زیباسازی مناظر شهری، مدیریت ترافیک و علل متعدد دیگر ناگزیر از شتاب بخشی به اجرای طرح جابجایی صنوف مزاحم شهری و استقرار و ساماندهی آنها در نقطه ای با ظرفیت مناسب هستیم، گفت: در انجام این طرح سهولت دسترسی مردم، اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای صاحبان حرف، حمایت عملی از سرمایه‌گذاران و ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری مد نظر قرار خواهد بود.

 وی با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه در راستای دفاع از حقوق شهروندی و حرکت به سمت شهری قابل سکونت صورت می گیرد، افزود: اگر در اجرای طرح انتقال صنوف مزاحم شهری به نقاط مناسب تعلل صورت پذیرد، بطور قطع در آینده با محدودیت ها و مشکلات بیشتری مواجه خواهیم بود.

امام پناهی با تاکید بر ضرورت تسریع در رفع موانع موجود، ادامه داد: حل مشکلات قانونی و حقوقی با همراهی و مساعدت شرکت شهرک های صنعتی باید در اولویت کاری دستگاه های مرتبط قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه