افزایش ۲۰۲ درصدی ورود به گیلان از محور رودبار

فرمانده انتظامی گیلان، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شاهد افزایش ۲۰۲ درصدی ورود خودرو از محور رودبار به گیلان بودیم، گفت: ۸۲ هزار خودرو وارد گیلان شده است.

افزایش ۲۰۲ درصدی ورود به گیلان از محور رودبار

به گزارش ۸دی،سرهنگ عزیزالله ملکی در حاشیه بازدید از محور رودبار، از افزایش ورود خودرو به استان گیلان همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد افزایش ۲۰۲ درصدی ورود خودرو از محور رودبار به گیلان بودیم.

وی با بیان اینکه ورود به گیلان از محور چابکسر نیز افزایش ۲۶ درصدی داشته است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ساعت ورود ۸۲ هزار خودرو به گیلان بودیم که این آمار طی امروز افزایش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی گیلان، با اشاره به حجم ترافیک بالا در محورهای ورودی استان، خاطرنشان کرد: از مسافرانی که به گیلان می آیند می خواهیم حتما با پلیس همکاری انتظامی و ترافیکی کنند و در زمان بازگشت مدیریت داشته باشند.

ملکی، از آمادگی پلیس برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و بیان کرد: برای ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس برای تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها اعمال می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه