دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر در بندرانزلی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۰ کیلوگرم موادمخدر در بازرسی از منزل و خودرو این افراد کشف شد.

دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر در بندرانزلی

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت و فروپاشی بنیان خانواده در جامعه است، اظهار کرد: معضل اعتیاد به مواد مخدر مسئله‌ای جهانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی از فعالیت ۲ نفر در امر توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بندرانزلی مطلع شدند، افزود: با هماهنگی قضائی متهمان این پرونده در منطقه آبکنار دستگیر شدند.

سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” از کشف ۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین در بازرسی از منزل و خودرو این افراد خبر داد و گفت: متهمان ۵۸ و ۶۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه