آیت الله حسینی‌اشکوری: با روحیه انقلابی و جهادی، مشکلات احصا شده گیلان برطرف شود

نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر امروز با اسدالله عباسی، نماینده عالی دولت در گیلان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله حسینی‌اشکوری: با روحیه انقلابی و جهادی، مشکلات احصا شده گیلان برطرف شود

به گزارش ۸دی، آیت الله سید علی حسینی اشکوری نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر امروز با اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال جدید و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رودباری و تسلیت ارتحال ایشان به ملت ایران، گیلان و علمای بزرگوار اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در سخنان تحویل سال جدید گفتند، دولت سیزدهم با ریل گذاری جدید اهتمام ویژه ای نسبت به حل مسائل و مشکلات مردم بویژه در تحقق شعار محوری سال یعنی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین که منجر به رونق تولید و افزایش سطح معیشت و رفاه آحاد جامعه می شود، دارد.

وی در ادامه افزود: تمام دغدغه های مردم، نخبگان و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران را به عنوان یک خادم بومی در جایگاه استانداری احصا کرده ام و با تلاش شبانه روزی و اهتمام مدیران انقلابی و جهادی و همراهی نخبگان و بزرگان در گیلان ، عزم خود را برای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم در جهت رضایت مردم جزم کرده ایم.

اسدالله عباسی با اشاره به اینکه رهنمودهای بزرگانی همچون آیت الله حسینی اشکوری همیشه موجب گشایش امور و بسیار اثربخش بوده، از حضور صمیمانه نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در استانداری قدردانی کرد.

آیت الله سید علی حسینی اشکوری نیز در این دیدار با ابزار امیدواری اینکه سال جدید سالی توام با ارائه خدمات اثربخش به مردم در جهت رفع مشکلات اساسی آنان از جمله در گیلان باشد، گفت: مردم این استان مردمانی بزرگوار هستند و با توجه به اینکه استاندار از فرزندان همین سرزمین است و دیگر مسئولان که مشکلات را می شناسند، بتوانند با همت و تلاش مضاعف، برای مردم خدمت کنند که هم رضایت خدا را در پی دارد و هم باقیات الصالحاتی برای خود به جا بگذارند.

وی اضافه کرد: انتظار این است با توجه به روحیه انقلابی و جهادی موجود، مشکلات احصا شده گیلان با برنامه ریزی و با اهمیت موارد، رسیدگی و برطرف شوند.

نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری همچنین ضمن تسلیت ارتحال آیت الله رودباری، گفت: با عنایت به اینکه ایشان عالمی وارسته و عارفی بزرگ بودند و خدمات شایانی به ملت مسلمان بویژه گیلانیان انجام داده اند، ضمن معرفی ابعاد شخصیتی آیت الله رودباری بویژه به نوجوانان وجوانان، خیابانی در شان به نام آن عالم ربانی نامگذاری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه