فرخی میکال خبرداد

پیگیری برای اختصاص اعتبار به “پل میدان گیل” لاهیجان

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های صورت گرفته مقرر شد که ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پل میدان گیل شهرستان لاهیجان اختصاص یابد و البته قول مساعد نیز در این رابطه داده شد.

پیگیری برای اختصاص اعتبار به “پل میدان گیل” لاهیجان

به گزارش ۸دی،رسول فرخی میکال به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه وشهرسازی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته “پل میدان گیل” شهرستان لاهیجان که راه ارتباطی بین استان مازنداران به قزوین و تهران بوده است تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این پروژه ملی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا پیمانکار بتواند کار را به اتمام برساند و مردم بتواند از آن استفاده کنند و در حقیقت تسهیل تردد میان چند استان را ایجاد خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: جلسه ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین راه و شهرسازی داشتم که مقرر شد تا اعتبار لازم برای این پروژه تامین شود.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس اظهار کرد: مسئولان مربوطه قول مساعد دادند تا مشکلات این پروژه مرتفع شود و پس از ۱۰ شاهد افتتاح پل میدان گیل شهرستان لاهیجان باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه