صعود بانوان گیلان به لیگ برتر بدمینتون کشور

تیم بانوان گیلان با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک بدمینتون به لیگ برتر کشور صعود کرد.

صعود بانوان گیلان به لیگ برتر بدمینتون کشور

به گزارش ۸دی،در رقابت‌های مرحله نهایی دور برگشت از بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون بانوان کشور جام خلیج فارس که به میزبانی رشت برگزار شد تیم بانوان گیلان در روز نخست با نتایج ۵ بر صفر برابر تیم‌های آذرخش رباط کریم و امید پونا مشهد به پیروزی رسید.
تیم جوانان نویان تهران توانست با نتیجه ۴ بر یک امید پونا مشهد را شکست دهد و در دیدار دوم خود نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آذرخش رباط کریم گذشت.
در روز دوم و پایانی مسابقات نیز تیم امید پونا مشهد با نتیجه ۳ بر ۲ آذرخش رباط کریم را شکست داد و تیم گیلان با نتیجه ۴ بر یک بازی را به تیم جوانان نویان تهران واگذار کرد.
به این ترتیب در مجموع مسابقات برگزار شده قبلی و دیدار‌های مرحله نهایی، تیم گیلان با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و جواز حضور در لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور را کسب کرد، تیم جوانان نویان تهران نیز با همین امتیاز و تفاضل کمتر به عنوان دومین تیم راهی لیگ برتر فصل آینده شد.
همچنین تیم امید پونا مشهد با ۱۰ امتیاز در رده سوم و آذرخش رباط کریم با ۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.
نماینده بدمینتون بانوان گیلان در این مسابقات با مربیگری هما اسماعیلی و سرپرستی بلور امیدی و با بازی مریم قنبری، مهسا نوع بشری، ماهدیس غلامی، شفق کاظم پور، عارفه تیغ نورد، شقایق نوبهار و مطهره شمس حضور داشت.
گفتنی است با قهرمانی و صعود تیم نماینده بدمینتون گیلان به لیگ برتر، استان گیلان در فصل آینده ۲ سهمیه در لیگ برتر خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه