مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

تجهیز زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت به چمن طبیعی

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ما نسبت به سرنوشت تیم های فوتبال استان بی تفاوت نخواهیم بود، گفت: بزودی کار کاشت چمن طبیعی زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز می شود تا مورد استفاده تیم های فوتبال استان قرار گیرد.

تجهیز زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت به چمن طبیعی

به گزارش هشت دی، “جهانبخش آرمان” مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با حضور در تمرینات تیم فوتبال داماش در ورزشگاه سردارجنگل رشت، اظهار کرد: بنده این قول را می دهم که با تمام توان در کنار تیم های مطرح استان خواهم ماند و امیدوارم شما هم با تلاش و کوشش به جایگاه اصلی خود برسید و شاهد روند روبه شد فوتبال و سایر رشته های ورزشی در استان باشیم.

وی افزود: ما نسبت به سرنوشت تیم های فوتبال استان بی تفاوت نخواهیم بود، چون برد این تیم ها دل مردم و هواداران را شاد خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: امیدوارم با برنامه ریزی های صحیح در حوزه ورزش برای ارتقای تمامی رشته های ورزشی استان تلاش خواهیم کرد تا شاهد رشد و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی در استان باشیم.

وی همچنین این نوید را داد که بزودی کار کاشت چمن طبیعی زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شود تا مورد استفاده تیم های فوتبال استان قرار گیرد.

آرمان تصریح کرد: پیامد چالش های متعددی که در یک ماه گذشته برای چمن زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت بوجود آمد؛ برتجهیز این ورزشگاه به چمن طبیعی تاکید شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تحقق این مهم را حاصل هم اندیشی و همگرایی همه ی کارشناسان و مسئولان استانی ارزیابی کرد و افزود: برآیند این تعامل سازنده و دوراندیشانه سبب شد تا استاندار، نمایندگان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان هم بر اجرای این پروژه مهم تاکید کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه