مدیران برای رفع مشکلات مردم حضور میدانی داشته باشند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه گفت: باید از هرفرصتی برای خدمت به مردم استفاده شود و مدیران در جهت رفع مشکلات، حضوری میدانی داشته باشند.

مدیران برای رفع مشکلات مردم حضور میدانی داشته باشند

به گزارش ۸دی، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری آستانه اشرفیه با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: مردم در این حماسه بزرگ بار دیگر پشت سر ولی فقیه ایستادند و به موقع در جهت پاسداری از ارزش های انقلاب نقش آفرینی کردند. تا زمانیکه پیوند بین ولایت و مردم برقرار باشد تمام توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی نقش برآب خواهد شد.

وی با اشاره به دلاورمردی‌های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران انقلاب اسلامی یادآور شد: در این دوران هیچگاه امام (ره) و امت از هم جدا نبودند و هرجا نیاز بود مردم به موقع در صحنه حضور داشتند. خدمت به مردم از برکات مهم انقلاب اسلامی است، تمام مسئولان در هر پستی، باید خدمت به مردم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.

حسین مصطفی پور کوتاهی مسئولان در خدمت به مردم را نابخشودنی دانست و بیان کرد: باید از هرفرصتی برای خدمت به مردم استفاده شود و در جهت رفع مشکلات، مدیران حضوری میدانی داشته باشند. رفع مشکلات و خدمت به مردم از دغدغه ها و اهداف دولت انقلابی سیزدهم است لذا انتظار از مسئولان اینست که هیچگونه فاصله ای بین خود و مردم ایجاد نکنند.

در پایان این مراسم با قدردانی از حمید رضایی، حکم انتصاب حسین ذاکر استقامتی که از سوی استاندار گیلان به عنوان سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه منصوب شده، به او اعطا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه