جشنواره محصولات اقتصاد مقاومتی در فومن برپا می‌شود

مسوول بسیج سازندگی سپاه فومن گفت : جشنواره بومی محلی و نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

جشنواره محصولات اقتصاد مقاومتی در فومن برپا می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز ؛ ناصر جوانمرد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تحول مهم و اساسی در عرصه‌های معیشتی و اقتصادی ایجاد کرده است گفت: اجرای این طرح‌ها نه تنها سبب تحول اقتصادی در مناطق می‌شود بلکه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را گسترش داده است.

وی با بیان اینکه اکنون فروش تولیدات طرح‌های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته خاطرنشان کرد: باید حلقه گمشده ارائه محصولات اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار گیرد تا تولید کنندگان این محصولات با انگیزه بیشتری در این عرصه فعالیت کنند.

جوانمرد با اشاره به اینکه شهرستان فومن در اقتصاد مقاومتی پیشگام است افزود: با توجه به اینکه در زمینه اجرای طرح‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی انجام شده باید برای فروش محصولات برنامه‌ریزی شود.

وی در ادامه خبر داد : به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور سردار عزیزی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، روز یکشنبه ۱۹بهمن ماه ساعت ۱۴ عصر در سالن شهید رجایی شهرک امام خمینی(ره)فومن نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی گشایش خواهد یافت.

مسوول بسیج سازندگی سپاه فومن در این باره گفت: این نمایشگاه با هدف نمایش دستاوردها و فعالیتهای بسیج و سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی و طرحهای خود اشتغالی دایر شده است.

جوانمرد افزود: این نمایشگاه دارای غرفه های مختلف خواهد بود که در آن انواع محصولات خود اشتغالی و صنایع دستی و … عرضه می شود.

مسوول بسیج سازندگی سپاه فومن ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این جشنواره بومی محلی ، گفت : این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان دایر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه