امیدواریم به پرونده‌های امثال مهدی هاشمی، مرتضوی، کرسنت و استات‌اویل هم با دقت و عدالت رسیدگی شود

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عمکرد قوه قضاییه در پرونده محمدرضا رحیمی گفت:امیدواریم به پرونده‌هایی مانند مهدی هاشمی،مرتضوی، کرسنت و استات‌اویل هم با دقت و عدالت رسیدگی شود.

امیدواریم به پرونده‌های امثال مهدی هاشمی، مرتضوی، کرسنت و استات‌اویل هم با دقت و عدالت رسیدگی شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد توکلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه‌ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی که صبح امروز در فرهنگسرای اندیشه و به همت انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برگزار شد،اظهار کرد: من از سال ۱۳۶۴ روزنامه‌نگاری را شروع و هنوز خودم را روزنامه‌نگار می‌دانم و به این شغل افتخار می‌کنم و تا به امروز نیز مسئولیت‌های بنده باعث نشده این شخصیت را از دست بدهم.

وی که در این همایش در مورد مفاسد اقتصادی سخن می‌گفت، اظهار داشت: وقتی فردی در مقام سیاسی فساد می‌کند و از موقعیت خود سوءاستفاده می‌کند، به ملت ایران خیانت کرده است.

توکلی با بیان اینکه روزنامه‌نگاران و سیاستمداران وظیفه پائیدن سیستم را دارند، گفت: این بهترین رویه ممکن برای روزنامه‌نگاران و سیاستمداران است و اگر استقامت در این راه وجود داشته باشد سبب تأثیرگذاری بسیاری خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از برخورد قاطع قوه قضائیه با محمدرضا رحیمی (معاون اول دولت دهم) تشکر و قدردانی کرد و این سیر تاریخی را یک تحول در مسیر قضایی کشور دانست.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم که قوه قضائیه با پرونده‌های بزرگ دیگری همچون مهدی هاشمی، سعید مرتضوی،کرسنت و استات اویل نیز با عدالت و دقت رسیدگی کند، تأکید بر عدالت و دقت به این دلیل است که هیچ‌کس نمی‌خواهد و دوست ندارد که کسی بی‌گناه به زندان بیفتد.

توکلی در مورد پرونده رحیمی نیز گفت: ما در مورد این پرونده هم متأسف و هم خوشحالیم؛ متأسف به این خاطر که در جمهوری اسلامی ایران کار به جایی رسیده که معاون اول رئیس‌جمهور تعقیب می‌شود و خوشحال از اینکه با پرونده فساد وی قاطعانه برخورد شد.

ادامه دارد…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه