اهانت دشمنان،مقام پیامبر(ص) را بیشتر از همیشه بالا می برد

امام جمعه فومن با بیان اینکه دشمنان در صدد اسلام هراسی جهانیان هستند، گفت: اسلام داعشی هیچگونه سنخیتی با اسلام محمدی ندارد.

اهانت دشمنان،مقام پیامبر(ص) را بیشتر از همیشه بالا می برد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز، حجت‌الاسلام سید محمدحسن صفوی، امام جمعه فومن ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهرستان اظهار کرد: با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری جوانان اروپایی و غربی اجازه ندهند که تروریست‌ها به اسم اسلام که دست‌آموز سران استکبار هستند دین آمریکایی را به عنوان دین اسلام معرفی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد اسلام هراسی جهانیان هستند، افزود: جوانان غربی و اروپایی باید خود به دنبال اسلام‌شناسی بروند تا متوجه شوند که اسلام داعشی هیچگونه سنخیتی با اسلام محمدی ندارد.

امام جمعه فومن با بیان اینکه اسلام با نظان نژادپرستی مخالف است، گفت: اولین حرف امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب مبارزه با نظام آپارتاید بوده است.

صفوی تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که دنیا از آن محمد مصطفی(ص) است به همین دلیل از اسلام وحشت دارند و از اینگونه اهانت‌ها در راستای اسلام هراسی جوانان اروپایی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاریکاتوریست‌های استکبارگر نمی‌توانند مقام پیامبر(ص) را پایین بیاورند، خاطرنشان کرد: امروز در پی اهانت دشمنان اسلام به حضرت محمد(ص)، مسلمانان مقام پیامبر(ص) را بیشتر از همیشه بالا می‌برند.

خطیب جمعه فومن با بیان اینکه جوشش و خروش عمومی در ایران اسلامی که ام‌القرای جوامع اسلامی است جای شکر دارد، اظهار کرد: مردم بعد از نماز با شکوه جمعه به صورت منسجم در سراسر کشور در صحنه حاضر می‌شوند و انزجار خود را نسبت به استکبار و حمایت خود را نسبت به سید کائنات نشان می‌دهند.

صفوی با بیان اینکه باید به استقبال دهه فجر هم برویم، افزود: بهمن سراسر نور است و امسال باید توجهات نسبت به سنوات گذشته فرق داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه به ساحت پیامبر(ص) اهانت شده است، توجه داشته باشیم که برخورد پیامبر با کفار و منافق به چه صورت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدام نسنجیده سفر دیپلمات های ایرانی به فرانسه تصریح کرد : دستگاه سیاسی ما نباید آن اقدام را در فرانسه انجام میداد.

امام جمعه فومن به اتمام مذاکرات ۵+۱ اشاره و تصریح کرد: همیشه بعد از مذاکره طرف ایرانی اعلام کرده که مذاکره مثبت بوده اما طرف مقابل همیشه علیه ایران اسلامی صحبت می‌کند.

صفوی خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان ایرانی باید با تدبیر و اندیشه وارد مذاکره شوند و معضلات اجتماعی کشور را حل کنند تا ما به مقام علمی هسته‌ای برسیم تا یک کشور بی‌نیاز و سازنده و غنی داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه