تردد در آزادراه تهران – شمال ممنوع شد

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در قطعه یک در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تردد در آزادراه تهران – شمال ممنوع شد

به گزارش ۸دی، علی زندی‌فر با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، اظهار کرد: ترافیک نیز در مسیر شمال به جنوب این محور حد فاصل دوآب تا هزارچم و محدوده‌های ولی آباد و سیاه بیشه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران – شمال در قطعه یک مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر شمال به جنوب روان گزارش شده است. محور چالوس و آزادراه تهران – شمال هر دو دارای بارش باران هستند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا هزارچم و محدوده‌های ولی آباد و سیاه بیشه وجود دارد. همچنین تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران – شمال (قطعه یک) مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر (شمال به جنوب) روان است.این گزارش حاکی از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده‌های امامزاده شاه زید، بایجان، شاهاندشت و آب اسک است. در بخش دیگری از گزارش نیز به ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) اشاره شده است. ضمن اینکه محور فیروزکوه دارای بارش باران و محورهای چالوس و هراز، آزادراه تهران – شمال و و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

آخرین وضعیت جوی؛

بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، سمنان و گلستان

محورهای مسدود شریانی؛

۱) شهداد – نهبندان ۲) خرم آباد – پلدختر

محورهای دارای انسداد فصلی؛

۱) شمشک – دیزین ۲) اولنگ – شاهرود ۳) پونل – خلخال

محورهای مسدود غیرشریانی؛

۱) رباط پشت بادام – بیاضه ۲) رویان – بلده .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه