توصیه یک نماینده به مردم برای ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید مسئولان مبارزه با کرونا، اگر مردم دو دوز واکسن کرونا را هم زده باشند نباید فکر کنند که دیگر می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و مشکلی وجود ندارد.

توصیه یک نماینده به مردم برای ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش ۸دی،خلیل بهروزی فر  با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به واکسیناسیون بیان کرد: وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین سخنگوی وزارت بهداشت در این رابطه توضیحات خوبی دادند؛ مبنی بر اینکه اگر مردم دوز اول و دوم واکسن کرونا را هم زده باشند نباید فکر کنند که دیگر می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: البته تاکید آنها بر این است که در هر شرایطی که در حال حاضر قرار داریم باید دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت شود، مانند استفاده از ماسک، ضدعفونی دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی که از تجمعات زیاد باید پرهیز شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: الزاما باید با عنایت به اینکه وزیر بهداشت، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین سخنگوی وزارت بهداشت در این رابطه متخصص هستند و می دانند که رعایت این مسائل حیاتی است و شوخی بردار نیست، در نتیجه رعایت پروتکل‌ها یک امر بسیار لازمی است که باید صورت گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه