رئیس سازمان آتش نشانی انزلی خبر داد؛

مشارکت ۶۰ آتش نشان برای مهار آتش سوزی در تالاب انزلی

رئیس سازمان آتش نشانی بندرانزلی گفت: برای مهار آتش سوزی نیزارهای تالاب انزلی در دو روز گذشته ۶۰ آتش نشان مشارکت داشته اند.

مشارکت ۶۰ آتش نشان برای مهار آتش سوزی در تالاب انزلی

به گزارش ۸دی،مهرداد رضاپور شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های آتش نشانی انزلی برای مهار آتش سوزی در تالاب، اظهارداشت: علاوه بر آتش نشانان اداره بنادر و دریانوردی و روستاهای کپورچال و ابکنار، نیروهای آتش نشانی رشت هم برای مهار آتش به کمک آمدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه آتش همچنان شعله ور است، ادامه داد: تنها راه مهار آتش این است که آن را در نقطه‌ای متمرکز کرده و یا به کانال آب برسد.

رضاپور با اشاره به اطفای هوایی حریق نیزارهای تالاب انزلی با استفاده از بالگرد، اضافه کرد: طی امروز ۳۴ بار توسط بالگرد آب بر روی آتش نیزارها پاشیده شد ولی هنوز حریق کاملاً مهار نشده است.

وی با بیان اینکه بالگرد در هر بار چهار هزار لیتر آبگیری می‌کند، گفت: امروز علاوه بر نیزارهای تالاب ۱۰ نقطه دیگر در شهرستان انزلی اعلام حریق شد که این کار باعث کندی عملیات اطفای حریق تالاب شده است.

گفتنی است؛ نیزارهای تالاب بین المللی انزلی هم اکنون در حال سوختن بوده و زبانه‌های آتش از جاده کنار گذر و از طبقات بالایی آپارتمان‌های انزلی هم قابل رؤیت است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه