خبرنگاری شغل نیست بلکه یک رسالت مهم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه یکی از مولفه های قدرت در جامعه محسوب می شود که تاثیرگذاری زیادی در بین اقشار مختلف مردم دارد، گفت: خبرنگاری یک شغل نیست بلکه یک رسالت مهم است و قلم نیز اسلحه و خبرنگار، مجاهد میدان نبرد رسانه است.

خبرنگاری شغل نیست بلکه یک رسالت مهم است

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در همایش روز خبرنگار با تبریک این روز خبرنگار اظهار کرد: شغل و حرفه خبرنگاری جایگاه عظیمی دارد زیرا خداوند در قران به قلم و آنچه که می نویسد قسم خورده است که این امر نشان دهنده جایگاه خبر و اطلاع رسانی است.

وی افزود: خبرنگاران چشم بیدار ، گوش شنوا و زبان گویای مردم و جامعه هستند و البته خبرنگاری امانتی است که باید به موقع و به دور از گرایشات سیاسی اخبار را در اختیار مردم قرار دهند و همچنین خبرنگاری شغل مادی نیست و یک رسالت است که باید بهترین ها در این عرصه حضور یابند که خوشبختانه در کشور ما خبرنگاران بسیار باصلابت و متدینی داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: خبرنگاری یک شغل نیست و یک رسالت مهم است و قلم نیز اسلحه و خبرنگار، مجاهد میدان نبرد رسانه است که می تواند با آن چیزی که می نویسد ، جامعه را به کمال و به مقصود برساند و البته خبرنگاری فقط تعهد و تخصص نیست و عشق و هنر است که هنر همان هنر مردم داری و عشق نیز ، عشق به خالق هستی است و به همین دلیل خبرنگاران باید از مخلص ترین افراد جامعه باشند.

وی بیان کردد: هم اینک نیز رسانه جاگاه بسیار رفیعی در کشورها دارند و شاهدیم که هر چقدر رسانه قدرتمند تر باشد، آن کشور نیز قدرتمند خواهد بود چون رسانه یکی از مولفه های قدرت در جامعه محسوب می شود که تاثیرگذاری زیادی در بین اقشار مختلف مردم دارند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه به آغاز ماه محرم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در عزاداری و اتنقال پیام عاشورا نیز تاثیرگذار هستند چون پیام کربلا را به ذهن و اندیشه مردم منتقل می کنند که در این راستا، اتنظار داریم که این امر بیش از پیش توسط اصحاب رسانه انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه