واکسیناسیون خبرنگاران جامانده

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: خبرنگارانی که در دوران نقاهت بیماری هستند و اکنون امکان تزریق واکسن را ندارند، پس از گذراندن مدت زمان مورد نیاز در صورتی که نامشان در لیست ارشاد باشد، می‌تواند واکسن تزریق کند.

واکسیناسیون خبرنگاران جامانده

به گزارش ۸دی، سرپرست سازمان اورژانس کشور در خصوص واکسیناسیون خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون خبرنگاران انجام شد و طبق لیستی که از اسامی خبرنگاران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما ابلاغ شد بر اساس آن تزریق واکسن کرونا صورت گرفت.

پیمان صابریان در پاسخ به اینکه آیا خبرنگاران جامانده می توانند در آینده واکسن کرونا تزریق کنند یا خیر ادامه داد: اگر اسم خبرنگاران لیست ابلاغ شده به ما وجود داشته باشد، می توانند در آینده هم واکسن کرونا را تزریق کنند. به عنوان مثال اگر خبرنگاری در دوران نقاهت بیماری است و اکنون امکان تزریق واکسن نداشته، پس از گذراندن مدت زمان مورد نیاز، در صورتی که نامشان در لیست ارشاد باشد می تواند واکسن تزریق کند.

واکسیناسیون اصحاب رسانه در حالی ادامه دارد که برخی از خبرنگاران که نتوانستند واکسن تزریق کنند، این پرسش را دارند که سهمیه واکسن آنها تا چه زمانی معتبر است؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه