دوستار در گردهمایی اهالی هنر، ورزش و رسانه:

“رئیسی” فردی کارآمد و عملگراست/ ۹۰ هزار میلیارد تسهیلات امروز در اختیار ۱۱ نفر است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی “آیت الله رئیسی” در گیلان، وی را فردی کارآمد و عملگرا دانست و افزود: در عملکرد ضعیف این دولت همین بس که ۹۰ هزار میلیارد تسهیلات امروز در اختیار ۱۱ نفر است.

“رئیسی” فردی کارآمد و عملگراست/ ۹۰ هزار میلیارد تسهیلات امروز در اختیار ۱۱ نفر است

به گزارش ۸دی، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان عصر امروز در گردهمایی اهالی هنر، ورزش و رسانه در رشت با بیان اینکه رمز پیروزی بزرگان و پهلوانانی چون پوریای ولی و تختی رعایت اخلاق است، اظهار کرد: ورزش و اخلاق را دو عامل مهم در حفظ جامعه دانست و ابراز داشت: عملکرد ضعیف دولت به بسیاری از حوزه‌ها آسیب زده که یکی از این حوزه ها ورزش است.

وی شرکت در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح را عامل نجات ملت از وضعیت موجود دانست و  عنوان کرد: امروز کشور نیازمند رئیس جمهوری تحول‌گرا و جهادی است که این ویژگی‌ها را می‌توان در آیت الله رئیسی دید. حامیان دولت معتقد بودند که رئیس جمهور توانایی کار ندارد اما همه این حامیان در زمان ثبت نام، خودشان نامزد شدند. رئیس جمهور باید از جنس مردم باشد و درد دل مردم را درک کند.

“محمد دوستار” بیان کرد: “آیت‌الله رئیسی” فردی کارآمد و عملگرا است و در عملکرد ضعیف این دولت همین بس که ۹۰ هزار میلیارد تسهیلات امروز در اختیار ۱۱ نفر است. مشارکت گسترده مردم در انتخابات لازمه تشکیل یک دولت کارآمد و مردمی است و همه ملت ایران باید دست در دست هم داده و برای تشکیل دولت ایران قوی پای صندوق‌های رای بیایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه