دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود اظهار داشت: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد فردی آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازد.
وی گفت: در پی دریافت خبر چند مورد شرارت و ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث اخلال در نظم عمومی شده بود، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ادامه به متواری بودن متهم مورد نظر اشاره کرد و اذعان داشت: ماموران کلانتری ۲۲ با اقدامات همه جانبه مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از اعزام به مکان مورد نظر این فرد شرور را حین تردد با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از خیابان‌های آن منطقه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مستمر توسط پلیس رصد می‌شود تصریح کرد: پلیس با هرکس که بخواهد اقدامی علیه نظم جامعه و آسایش شهروندان انجام دهد به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
سرهنگ حافظی افزود: متهم ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده و برای صدور احکام لازم به مرجع قضائی تحویل داده شد.
وی در پایان از عزم راسخ نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و بیان داشت: پلیس و دستگاه قضائی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد جامعه جولانگاه مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه