مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از شبکه تبلیغی و طلاب جهت ایجاد شورآفرینی در انتخابات

حجت‌الاسلام مهدوی بر ضرورت بهره گیری از شبکه تبلیغی و طلاب جهت ایجاد شورآفرینی در انتخابات تاکید کرد و از استاندار گیلان خواست در بحث اقامه نماز در ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دستورات لازم را صادر کند.

ضرورت بهره گیری از شبکه تبلیغی و طلاب جهت ایجاد شورآفرینی در انتخابات

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» امروز (سه‌شنبه، ۱۱ خرداد) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: از استاندار گیلان انتظار داریم در بحث اقامه نماز در ادارات استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دستورات لازم را صادر کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد: نهاد تبلیغات اسلامی ناظر به اینکه هم ایام ۱۴ خرداد و هم شهادت امام صادق(ع) را در پیش داریم، فضاسازی محیطی را متناسب با ایام انتخابات با جهت‌گیری مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار داده که با همکاری شهرداری‌ها در سطح استان گیلان اجرایی می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه به دستگاه‌های اجرایی استان گیلان هم گفته شده که در امر فضاسازی محیطی حضور فعالانه‌تری داشته باشند تصریح کرد: امر فضاسازی محیطی اقدامی گسترده محسوب می‌شود بنابراین در جهت بهتر برگزار شدن این دست از اقدامات لازم است سایر دستگاه‌های اجرایی گیلان به شهرداری‌ها کمک کنند.

وی ضمن درخواست از استانداری گیلان جهت زمینه‌سازی برای مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در فضاسازی محیطی بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اذعان کرد: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی استان اخیرا به بهانه کرونا حتی نمازخانه‌های خود را تعطیل کردند و انتظار داریم استاندار گیلان در بحث اقامه نماز در ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم دستورات لازم را صادر کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان فعال بودن دستگاه‌های اجرایی استان در امر تبلیغ ایام پیش‌رو را با توجه به اینکه این نهادها از بودجه‌های فرهنگی برخوردارند، خواستار شد و گفت: دستگاه‌ها می‌توانند از بیانات امام خمینی(ره) یا احادیث امام صادق(ع) در این بنرها استفاده کند زیرا موج‌آفرینی تبلیغی بسیار مهم است.

مهدوی با تاکید بر اینکه برنامه‌های تبلیغات استان گیلان به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت امام صادق(ع) با رویکرد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تهیه، تدوین و اجرایی می‌شود ابراز داشت: مشارکت حداکثری دشمنان را ناامید می‌کند و به همین مناسبت تبلیغات اسلامی گیلان در ۱۲ خرداد جلسه‌ای را با حضور شبکه تبلیغی، روحلانیون و طلاب برای ایجاد شور مردمی در انتخابات برگزار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان آماده است در صورت همکاری شهرداری‌های استان و با استفاده از فضای باز پارک‌های شاخص و رعایت کلیه پروتکل‌ها از شبکه تبلیغ و مبلغانی که قدرت گفت‌و‌گو و مهارت چهره به چهره دارند استفاده کند تا شورآفرینی لازم جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه