رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي گیلان خبرداد:

رد رشوه یک میلیون ریالی مامور وظیفه‌‌شناس پاسگاه انتظامی شفت

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل و رد رشوه یک میلیون ریالی مامور وظیفه‌‌شناس پاسگاه انتظامی جیرده شهرستان شفت خبر داد.

رد رشوه یک میلیون ریالی مامور وظیفه‌‌شناس پاسگاه انتظامی شفت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” از صحت عمل و رد رشوه یک میلیون ریالی مامور وظیفه‌‌شناس پاسگاه انتظامی جیرده شهرستان شفت خبر و اظهار داشت: در پی دریافت خبر‌هایی مبنی بر سرقت پمپ‌های آب کشاورزان از حاشیه کانال‌های آبی، واحد گشت پاسگاه انتظامی جیرده حین گشت‌زنی در نقاط جرم‌خیز به فردی که با رویت پلیس حرکات غیرطبیعی از خود نشان می‌داد، مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی مشخص شد این فرد معتاد به موادمخدر و غیربومی است افزود: به علت اظهارات ضد و نقیض از متهم بازرسی بدنی به عمل آمد که از وی ۱۵ دهم گرم موادمخدر از نوع هروئین کشف شد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: متهم پس از دستگیری و در هنگام انتقال به مقر انتظامی به منظور رهایی از پیگرد قضائی و آزادی غیرقانونی مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران انتظامی پیشنهاد داد.
سرهنگ جانعلی پور با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران مربوطه رد، مراتب صورتجلسه و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه