راه‌اندازی ۲۵۰ واحد فروشگاهی روستا بازار در کشور تا پایان سال

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور با اشاره به راه‌اندازی ۱۴۰ واحد فروشگاهی با نام روستا بازار در کشور گفت: تعاون روستایی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان فروشگاهی با نام روستابازار در کشور راه‌اندازی کرده و تا پایان امسال این واحدها به ۲۵۰ واحد می‌رسد.

راه‌اندازی ۲۵۰ واحد فروشگاهی روستا بازار در کشور تا پایان سال

به گزارش ۸دی،محمدعلی طهماسبی امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های تعاون روستایی  شهرستان آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه توزیع مناسب محصولات کشاورزی یکی از مهم‌ترین اهداف تعاون روستایی در کشور است، اظهار کرد: در کشور و به خصوص روستاها محصولات مختلف و متنوع کشاورزی تولید می‌شود ولی متأسفانه برخی از این محصولات با مشکل عرضه مستقیم مواجه هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۱۴۰ واحد فروشگاهی با نام روستا بازار در کشور گفت: تعاون روستایی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان تاکنون ۱۴۰ واحد فروشگاهی با نام روستابازار در کشور راه‌اندازی کرده و تا پایان امسال این واحدها به ۲۵۰ واحد می‌رسد.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور با تاکید بر لزوم توجه به تامین مایحتاج زندگی برای اعضای شرکت‌های تعاون روستایی بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس آمار دو هزار و ۷۰۰ فروشگاه تامین مایحتاج زندگی برای اعضای شرکت های تعاون روستایی در کل کشور وجود دارد که یک‌هزار و ۷۰۰ واحد آن فعال هستند.

طهماسبی فروشگاه‌های تامین نهاده‌های استاندارد کشاورزی را خدمت جدید از تعاون روستایی دانست و افزود: توزیع نهاده‌‌های مناسب به یک دغدغه برای کشاورزان تبدیل شده و به این منظور و با توجه به تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در گیلان امروز ۱۰ واحد فروشگاه تامین نهاده‌های دامی در گیلان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهداف احداث فروشگاه‌های تامین نهاده‌های کشاورزی در کشور گفت: این فروشگاه ها تامین نهاده‌های کشاورزی مناسب و استاندارد با هزینه کمتر نسبت به بازار را برای کشاورزان تضمین می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه