فرمانده انتظامي رشت خبرداد:

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی رشت گفت: ۳ دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰، ۶۰۰ و ۱۳۰۰ سی‌سی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند اظهار داشت: گسترش قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند.
وی گفت: ماموران انتظامی سنگر در حال گشت‌‎زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن با بررسی و استعلام به عمل آمده مشخص شد، این موتورسیکلت ۶۰۰ سی‌سی قاچاق است.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان داشت: همچنین ماموران انتظامی این بخش در پی دریافت خبری مبنی بر وجود موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق در یک تعمیرگاه در سطح حوزه استحفاظی، محل اعلامی را زیر نظر گرفتند.
این مقام انتظامی افزود: پلیس پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی در بازرسی از این مکان، ۲ دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ و ۱۳۰۰ سی‌سی قاچاق را کشف کرد.
سرهنگ حافظی از معرفی متهمان ۲۶ و ۳۸ ساله در این خصوص به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
وی در پایان با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می‌زند اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه