رئیس پليس راهنمایی و رانندگی گیلان:

برخورد یک دستگاه پراید با یک عابر پیاده در آستارا یک کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از برخورد یک دستگاه پراید با یک عابر پیاده و جان باختن عابر بخش لوندویل آستارا در این حادثه خبر داد.

برخورد یک دستگاه پراید با یک عابر پیاده در آستارا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ” امیر طالبی” در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در” خیابان امام خمینی (ره)” بخش لوندویل شهرستان آستارا، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه پراید به رانندگی خانمی ۴۴ ساله که درحال تردد از مسیر لوندویل به آستارا بوده با یک عابرپیاده ۷۷ ساله برخورد کرده‌است افزود: در اثر این حادثه عابر پیاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده اما متاسفانه به رغم تلاش‌های پزشکی وی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان بیان داشت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور، بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید اعلام شد.
این مقام انتظامی در پایان از رانندگان خواست، رانندگان عزیز ضمن رعایت کلیه قوانین در هنگام رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرارداده و همواره به دور از هرگونه عجله و شتاب در معابر تردد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه