معاون سیاسی فرمانداری آستارا خبر داد:

مرگ یک مرزبان در اثر برق‌گرفتگی در آستارا

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار آستارا گفت: استوار حسین مفاخری از مرزبانان غیور این شهرستان در حین ماموریت، دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

مرگ یک مرزبان در اثر برق‌گرفتگی در آستارا

به گزارش ۸دی،سعید میرقربانی با اعلام اینکه استوار حسین مفاخری از مرزبانان غیور این شهرستان در حین ماموریت، دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد، اظهارداشت: این حادثه شب گذشته رخ داد و استوار مفاخری به عنوان سرتیم گشت در پاسگاه خانبلاغی آستارا، برای پایش حوزه استحفاظی و اشراف به محیط، از تیر برق استفاده کرده است.

وی تصریح کرد: این مامور مرزبانی که از اهالی شهرستان املش بود، متاسفانه به دلیل شوک برق، پرتاب شده و از ناحیه سر با سنگ برخورد کرده و جان خود را از دست داده است.

میرقربانی ادامه داد: زنده یاد مفاخری پدرِ ۲ دختر ۲ ساله بود و در خصوص اطلاق عنوان شهید برای ماموری که در حین ماموریت، جان خود را از دست می دهد، از سوی مراجع ذیصلاح بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا بیان کرد: افتخار پاسداری از مرزها به مرزبانان و مرزنشینان تعلق گرفته است و پرسنل عزیز انتظامی و مرزبانی در تأمین امنیت اجتماعی، مرزی، جاده‌ ای، مبارزه با جرائم و مفاسد اجتماعی، قاچاق و مواد مخدر جانفشانی می ‌کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسام
حسین داداشم همیشه به یادتم تنها بی معرفتیت رفتنت بود سردار
در حاشیه