جای خالی “ابوالحسنی” برای گیلدادی ها + فیلم

“سجاد ستوده” مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در پستی اینستاگرامی با ابراز تأسف از درگذشت “محمد ابوالحسنی” نوشت: او چیزی که بلد بود رو بی چشمداشت به جوونها میگفت، دلسوزانه هم میگفت و این واسه من یه درس بود و الگو. جایش خالی خواهد بود، به ویژه واسه گیلدادی‌ها که قرار بود آرزوهاشونو پیوند بزنند به تجربه و راهنمایی تهیه کننده خوش صحبت دیرین دیرین.

جای خالی “ابوالحسنی” برای گیلدادی ها + فیلم

به گزارش ۸دی، سجاد ستوده مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در پستی اینستاگرامی نوشت: سه روز پیش خبر بستری شدنش را شنیدم. راستش کمی نگران شدم، اما بعدش با خودم گفتم که خوب میشه و میاد.

ظهر امروز با یه پیامک خبرش اومد: محمدابوالحسنی تهیه کننده دیرین دیرین بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

تو سه سال اخیر چندبار توفیق همنشینی باهاش رو داشتم. اولین بار در مشهد و چندبار در تهران و آخرین بارش در رشت
سر قضیه گیلداد، جدی اومد پای کار و گفت: رئیس! هر کاری از دستم برمیاد، در خدمتم. تکیه کلامش تو گفتگو با ماها رئیس بود. قرار شد هم تو پنل‌های آموزشی و هم تو رشد تیمها و هم تو تجاری‌سازی ایده‌ها کمک کنه.

حتی قرار گذاشتیم بچه‌هایی که جدی‌تر پیگیرند رو تیم کنیم که با کمکش یه کار بومی تولید کنند، اما … پیامک که اومد همه اینها یه آرزو شدند که محمد ابوالحسنی با خودش برد.

یه چیزش همیشه واسم دلنشین بود و درس: چیزی که بلد بود رو بی چشمداشت به جوونها میگفت، دلسوزانه هم میگفت و این واسه من یه درس بود و الگو.

جاش خالی خواهد بود، به ویژه واسه گیلدادی‌ها که قرار بود آرزوهاشونو پیوند بزنند به تجربه و راهنمایی تهیه کننده خوش صحبت دیرین دیرین.
دعاش میکنم که تو مسیر پیش روش، به حرمت لحظه های شادی که واسه مردم ساخت، نگاه رحمت و مغفرت الهی و دست عنایت اهل بیت همراهش باشه.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه