جانشين فرماندهي انتظامي گیلان خبر داد:

کشف ۲۶ کیلو هروئین و شیشه از خانم قاچاقچی در شفت

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از کشف ۲۶ کیلوگرم هروئین و شیشه از یک خانم قاچاقچی در شهرستان شفت خبر داد.

کشف ۲۶ کیلو هروئین و شیشه از خانم قاچاقچی در شفت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور”  با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود اظهار داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محور مواصلاتی جنوبی به سمت استان گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در شهرستان شفت متوقف کردند.

وی به کشف ۵ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع شیشه که از کشورهای شرقی بارگیری شده بود و ۲۱ کیلو گرم ماده مخدر از نوع هروئین در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: متهم که خانمی ۳۷ ساله است دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن پور هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و بیان داشت: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه