جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه آخرسال

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه آخرسال گفت: برخی از افراد که در این شب اقدام به سلب آسایش شهروندان کنند، دستگیر و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بازداشت خواهند شد.

برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه آخرسال

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور” در جمع مسئولان انتظامی، ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی گیلان ضمن تبریک فرار رسیدن سال نو، اظهار داشت: پلیس به مانند تمامی روزهای سال در ایام عید نیز با قدرت بیشتر حافظ جان، مال و ناموس مردم است.
وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افراد متخلف در شب چهارشنبه آخرسال خاطرنشان کرد: برخی از افراد که در این شب اقدام به سلب آسایش شهروندان کنند، دستگیر و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بازداشت خواهند شد.
جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با هشدار به رانندگانی که در شب آخرین چهارشنبه سال اقدام به برهم زدن نظم عمومی می‌کنند گفت: خودرو این متخلفان توقیف و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در پارکینگ خواهد ماند.
وی تصریح کرد: پلیس استان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌‌ها و تقویت تیم‌های گشتی پلیس سعی در کاهش جرائم به ویژه سرقت در ایام نوروز دارد.
سرهنگ حسن‌پور مشارکت مردم را عاملی مهم در کاهش جرائم به ویژه سرقت قلمداد کرد و افزود: شهروندان با عدم نگهداری لوازم با ارزش در منزل و استفاده از سیستم‌های ضد سرقت می‌توانند نقش مهمی در جلوگیری از سرقت ایفا کنند.
وی با تاکید بر تشدید اقدامات امنیتی در ایام نوروز برای پیشگیری از بروز جرائم افزود: پلیس استان با آمادگی کامل به استقبال نوروز خواهد رفت.
جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از شهروندان خواست، برای پیشگیری از حوادث تلخ روزهای پایانی سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه